tiistai 5. huhtikuuta 2016

Uusi blogi, uudet kujeet...

Tervetuloa seuraamaan kuuden tytön heppailuja. Asumme eripuolilla Suomea, emmekä toisiamme oikeastaan tunne. Idea kuitenkin lähti Facebook-ryhmästä ja kokosimme ryhmän kasaan. Blogissa ei siis varmasti tule yksitoikkoista tekstiä! Paljon poneja, paljon ihmisiä, mutta toivotaan, että kaikki lähtee sujumaan ja blogin löytäisi kiinnostuneet lukijat. 
    Jokainen kirjoittaa vuorollaan postauksia ja niitä tuleekin kuusi kertaa kuukaudessa. Alkuun ainakin päädyimme tähän määrään. Asiat saattaa kyllä muuttua, jos joku ei tunnekkaan blogin kirjoitusta omaksi jutuksi tai innostumme kirjoittelemaan useammin postauksia. Mitään ei kuitenkaan kirkossa kuuluteta, vaan mennään fiiliksen mukaan. Blogi kuitenkin on niinkuin harrastus ja harrastuksenhan pitää olla kivaa! 

Tässä vielä pieni tietoisku meistä!

Linda: Olen Linda ja täytän kesällä 16 vuotta. Omistan 9-vuotiaan trakehnertamman, Stigan. Valmentaudun useita kertoja viikossa kouluratsastuksessa ja välillä myös esteratsastuksessa. Minulla ei ole kovaa intoa kisakentille vaan haluan saada Stigan kanssa mahdollisimman hyvän luottamuksen ja vasta sitten katsoa kisoja. Mulla on kokemusta bloggaamisesta jo yli kolmen vuoden ajalta. Minun ja Stigan omaan blogiin pääset tästä

Noora: Olen Noora ja olen -99 syntynyt syntyperäinen tamperelainen. Minulla on oma amerikanravuri ruuna Lihis, joka toimittaa harrasteratsun virkaa. Tarkoitus olisi Lihiksen kanssa alkaa kilpailemaan usemmiammin kuin kaksi kertaa vuodessa, mutta hevosen ehdoilla mennään. Minun tehtäväni on blogin osalta varmaan olla ulkoasuntoteuttajan ja kertoa täällä arjesta ja sen haasteita pienen ja persoonallisen lv ruunan kanssa. Pidän myös omaa blogia joka löytyy TÄÄLTÄ

Jasmin: Mie taas olen vuonna 2001 syntynyt tyttö Lapista. En omista hevosia, mutta tämänkin edestä ihanan vuokrahevosen, friisiläistamman; Lieske, jolla valmentaudun koulu- sekä esteratsastuksessa ja nytten on jopa meidän matkassa lähiaikoina tulossa parit kisat. Käyn myös tunneilla n. kaksisen kertaa viikossa kahdella eri tallilla ja toisella tallilla on tosiaan mun unelmieniponi, Natas. Säkäkorkeudeltaan n. 115cm kimo risteytysponi. Minun postauksissani pääsette pääosin seurailemaan minun ja Liesken seikkailuja, mutta ratsastuskoulun elämää pääsette myös tutkimaan.

Jemina: Mä oon siis Jemina ja oon ihan pian 15-vuotias tyttö Nokialta. Mulla ei ole omia heppoja eikä mitään vuokraheppojakaan, joten mä kirjoittelen muuten tallihommista ja ratsastustunneistani ratsastuskoulussa. Ja jos nyt tässä saan aikaiseksi niin tarkotus olis alkaa hoitamaan yhtä heppaa tuolta tallilta missä käyn :)

Emma: Eli oon Emma -02 Ruokolahdelta. Mulla on kaks ponitammaa Lotta ja Esme. Lotta on ollu mulla nyt 7 vuotta ja Esmen kans tulee tässä kuussa 6kk. Tällä kaudella ois tarkotus päästä kisaamaan mahdollisimman aktiivisesti. Valmennuksissa pyrin käymään ainakin kerran viikossa koulu- sekä estepuolella. Postauksissa kerro mm. mun kuulumisia tunneilta, valmennuksista ja kisoista.

Tiia: Elikkä oon Tiia, kohta 16-vuotias satakuntalainen. Kirjottelen ratsastuskoululaisen näkökulmasta. Pienimuotoista kisailuakin tänne saatan raapustellä, sekä tietysti tunneilta. Valmennuksissa käyn kavereideni kanssa ~joka toinen viikko.Yleensä menen valmennuksissa kimolla tammalla Kamalla, mutta välillä myös muilla. Muistakin tuntihepoista varmasti tulette kuulemaan! Oon myös innokas toteuttamaan erikoispostauksia ja aina valmis kuuntelemaan lukijoiden toiveita blogin suhteen!

Kuvassa Linda ja Stiga.

 Kuvassa Emma, Esme ja Lotta.
Kuvassa Jasmin ja Natas

Kuvassa Tikru ja Tiia.
Kuvassa Noora ja Lihis.



Kuvassa Jemina ja Poju

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti